Popularne porzekadło głosi, że jeśli Twojej firmy nie ma na facebooku, to jest właściwie tak jakby w ogóle jej nie było. Biorąc pod uwagę liczbę aktywnych użytkowników tego portalu społecznościowego, wielokrotnie przekraczającą populację wielu państw, trudno się z tym nie zgodzić. Również w branży hotelarskiej – jeśli jakiś obiekt turystyczny nie ma facebookowego profilu, dla wielu osób będzie to wysoce podejrzane. Dlatego w interesie hotelarza leży, żeby być odpowiednio obecnym w social mediach
Facebook Twoją recepcją w internecie
Społecznościówki mogą być czymś więcej niż tylko interaktywnymi tablicami ogłoszeń czy miejscem mniej lub bardziej kulturalnej hotelowymi. Dzięki rozbudowanemu programowi hotelowemu spokojnie da się taki profil przemienić w dodatkową recepcję. Wśród wielu opcji udostępnianych firmom na facebooku, jest taki magiczny przycisk jak “Rezerwuj teraz”.
Wystarczy odpowiednio podpiąć do niego dedykowany booking engine, a zainteresowani przyjazdem facebookowicze będą mogli zobaczyć dostępne pokoje, sprawdzić wolne terminy, wreszcie zabukować pobyt.
Wszystko w ekspresowym tempie, bez wykonywania niepotrzebnych telefonów na stacjonarną recepcję czy wysyłania nie zawsze wystarczająco precyzyjnych zapytań. Moduł umożliwiające facebookowe rezerwacje online tak przeprowadza przez cały proces, żeby nie pozostawić najmniejszych wątpliwości.
#kreator rezerwacji #program hotelowy #rezerwacje online